Před začátkem používání integrace Document Manageru s ABRA Flexi je třeba provést počáteční konfiguraci.

  1. Otevřete si stránku abra-flexi.documentmanager.cz

  2. Klikněte na tlačítko Nastavit integraci

  3. Zadejte adresu, na které se přihlašujete do ABRA Flexi.

    Pokud používáte nainstalovanou aplikaci, adresu můžete zjistit tak, že v přihlašovacím okně kliknete na ozubené kolečko, označíte datový zdroj, kliknete na Upravit a zkopírujete hodnotu v poli Adresa serveru.

  4. Zadejte uživatelské jméno a heslo, kterým se přihlašujete do Flexi, a klikněte na Přihlásit.

    Nebojte se, přihlašovací údaje se odesílají pouze přímo do Flexi a nikam se neukládají.

  5. Vyberte firmu ve Flexi, pro kterou chcete integraci nastavit.

    Pokud chcete integraci nastavit pro víc firem, je třeba postup v krocích 5, 6 a 7 pro každou zopakovat.

  6. Uložte si přístupový klíč pro komunikaci s Document Managerem do Flexi.

    Přístupový klíč si můžete vygenerovat v Document Manageru. Klikněte na Můj profil v levém menu, poté na tlačítko externí aplikace a pod nadpisem Vygenerovat token pro API V3 na tlačítko Vytvořit nový token. Vygenerovaný textový řetězec poté zkopírujte do pole na stránce s konfigurací a klikněte na tlačítko Uložit.

  7. Vytvořte si tlačítko pro import dokumentů do Flexi.

    Je možné, že tlačítko už vytvořil někdo před vámi – v takovém případě bude tento krok už zelený a můžete jej přeskočit.

Našli jste odpověď?