Před začátkem používání integrace Document Manageru s ABRA Flexi je třeba provést počáteční konfiguraci.
Otevřete si stránku abra-flexi.documentmanager.cz
Klikněte na tlačítko Nastavit integraci
Zadejte adresu, na které se přihlašujete do ABRA Flexi.
Pokud používáte nainstalovanou aplikaci, adresu můžete zjistit tak, že v přihlašovacím okně kliknete na ozubené kolečko, označíte datový zdroj, kliknete na Upravit a zkopírujete hodnotu v poli Adresa serveru.
Zadejte uživatelské jméno a heslo, kterým se přihlašujete do Flexi, a klikněte na Přihlásit.
Nebojte se, přihlašovací údaje se odesílají pouze přímo do Flexi a nikam se neukládají.
Vyberte firmu ve Flexi, pro kterou chcete integraci nastavit.
Pokud chcete integraci nastavit pro víc firem, je třeba postup v krocích 5, 6 a 7 pro každou zopakovat.
Uložte si přístupový klíč pro komunikaci s Document Managerem do Flexi.
Přístupový klíč si můžete vygenerovat v Document Manageru. Klikněte na Můj profil v levém menu, poté na tlačítko externí aplikace a pod nadpisem Vygenerovat token pro API V3 na tlačítko Vytvořit nový token. Vygenerovaný textový řetězec poté zkopírujte do pole na stránce s konfigurací a klikněte na tlačítko Uložit.
Vytvořte si tlačítko pro import dokumentů do Flexi.
Je možné, že tlačítko už vytvořil někdo před vámi – v takovém případě bude tento krok už zelený a můžete jej přeskočit.